Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi JK z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 22667.34 kilometrów z Bs, w tym 3060.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.01 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie

button stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl

Moje rowery

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy ramboniebieski.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
7.80 km 0.00 km teren
00:21 h 22.29 km/h:
Maks. pr.:45.90 km/h
Temperatura:22.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 97 kcal
Rower:

Dojazd do bikeservice

Czwartek, 6 października 2011 · dodano: 06.10.2011 | Komentarze 0

Wykonanie zdjęć przygotowanego do sprzedaży i nowego sezonu roweru ACTIVE-FOOL 24".
Wymienione zostały hamulce tarczowe na V-breake, klocki i klamki hamulcowe, tylna przerzutka, amortyzator centralny.Wymienione są także linki i pancerze hamulców i przerzutek.Odnowiona została kierownica, wykonane wszystkie regulacje.

ACTIVE-FOOL 24" © ramboniebieski



Odnowiona kierownica © ramboniebieski


Napęd © ramboniebieski


Amortyzator © ramboniebieski


Osprzęt w czerwonym kolorze © ramboniebieski


Dane wyjazdu:
8.06 km 0.00 km teren
00:21 h 23.03 km/h:
Maks. pr.:43.60 km/h
Temperatura:24.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 106 kcal
Rower:

Dojazd do bikeservice

Środa, 5 października 2011 · dodano: 05.10.2011 | Komentarze 0

Przygotowanie roweru 24" do sprzedaży. Pełny serwis, wymiana linek i pancerzy, regulacje. Malowanie kierownicy, wymiana klamek hamulcowych. Odświeżenie i centrowanie kół.Zajęło to 8h.


Dane wyjazdu:
7.10 km 0.00 km teren
00:18 h 23.67 km/h:
Maks. pr.:45.80 km/h
Temperatura:24.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 95 kcal
Rower:

Dojazd do biceservice

Wtorek, 4 października 2011 · dodano: 04.10.2011 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
5.55 km 0.00 km teren
00:15 h 22.20 km/h:
Maks. pr.:45.10 km/h
Temperatura:24.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 20 m
Kalorie: 78 kcal
Rower:

Dojazd do pracy-powrót

Poniedziałek, 3 października 2011 · dodano: 03.10.2011 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
7.71 km 0.00 km teren
00:19 h 24.35 km/h:
Maks. pr.:40.80 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: 102 kcal
Rower:

Dojazd do pracy-powrót

Piątek, 30 września 2011 · dodano: 30.09.2011 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
5.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:38.90 km/h
Temperatura:17.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 20 m
Kalorie: 65 kcal
Rower:

Dojazd do pracy-powrót

Czwartek, 29 września 2011 · dodano: 29.09.2011 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
10.23 km 0.00 km teren
00:28 h 21.92 km/h:
Maks. pr.:41.30 km/h
Temperatura:22.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 127 kcal
Rower:

Bikeserwice, dojazd do pracy

Środa, 28 września 2011 · dodano: 29.09.2011 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
9.55 km 0.00 km teren
00:41 h 13.98 km/h:
Maks. pr.:43.90 km/h
Temperatura:23.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 114 kcal
Rower:

Dojazd do bikeservice

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 0

Poprawki regulacji przerzutek i sterów.


Dane wyjazdu:
5.09 km 0.00 km teren
00:19 h 16.07 km/h:
Maks. pr.:32.70 km/h
Temperatura:21.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 69 kcal
Rower:

BIkeservice

Poniedziałek, 26 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 0

Pełny serwis Voyagera. Wymiana klamkomanetek, wszystkich linek i pancerzy oraz licznika na CATEYE VELO8.

Nowy osprzęt na kierownicy © ramboniebieski


Dane wyjazdu:
6.80 km 0.00 km teren
00:18 h 22.67 km/h:
Maks. pr.:38.00 km/h
Temperatura:19.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 30 m
Kalorie: 95 kcal
Rower:

Dojazd do bikeservice-oględziny Voyager'a

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 24.09.2011 | Komentarze 0

Po twardym lądowaniu w środę 21.09.11 dokonałem oględzin Voyagera i zanotowałem wiele uszkodzeń. Oprócz złamanej lampki i zniszczonego licznika stwierdziłem skrzywienie stelaża siodełka (już naprawiłem), prawej klamkomanetki-nie da się jej naprawić, więc obowiązkowa wymiana na nową. Lewą też wymienię by były jednakowe i wszystkie linki i pancerze. Kupię nowy licznik, a lampkę ściągnę z internetowego sklepu, już upatrzyłem sobie cateye.
Koszty sięgną 400 zeta. Ale myślę, że Voyagerowi należał się remont i dobrze, bo przygotuję go przy tej okazji do jazdy zimowej.
Nadgarstek dochodzi już do siebie, gorzej z żebrami, nie mogę głęboko oddychać i to ogranicza jazdę.

Uszkodzona klamkomanetka © ramboniebieski


Mechanizm klamkomanetki Shimano © ramboniebieski


Demontaż całego osprzętu kierownicy © ramboniebieski


Napęd w robocie © ramboniebieski